Hastalarımızın hizmet sürecinde hastane içindeki tüm bilgilenme ihtiyaçları hasta danışmanı desteği sağlanarak kolaylaştırılır. Kapıdan giriş yapan her hasta, hasta danışmanı tarafından karşılanır ve hastane içinde kaldığı müddetçe hasta danışmanı tarafından danışmanlık hizmeti verilir. Hasta, hastaneden ayrılırken yine hasta danışmanı tarafından güleryüz ve sevgiyle uğurlanır.

Hastanemizde doğan her bebeğe, doğduktan hemen sonra flaşsız dijital fotoğraf makinesi ile çekilmiş resmi ve doğumu ile ilgili tüm bilgilerin yer aldığı bir doğum sertifikası düzenlenir.

Ayakta ve yatarak tedavi gören hastalarımıza uygulanan anketlerden ulaştığımız sonuçlar, “koşulsuz hasta memnuniyetini” sağlamak yolundaki çalışmalarımıza ışık tutmaktadır.

Hasta ve yakınları hastaneye giriş yaptığı anda hasta danışmanları tarafından yönlendirilirler. Ayakta tedavi ünitelerimizde hizmet alacak hastalarımızın zaman kaybını önlemek için randevu sekreterlik servisimiz 24 saat hizmet vermektedir.

Verilen sağlık hizmetine destek olarak, hasta ilişkilerinden sorumlu arkadaşlarımız hasta psikolojisini de gözönünde bulundurarak rutin ziyaretler yapmakta ve hastalarımıza moral desteği vermektedirler. Ayrıca hasta şikayetlerinin değerlendirilmesinde ve isteklerinin anında karşılanmasında servis hemşireleri, annelik, bebek bakımı ve süt verme eğitiminde bebek hemşireleri her an devrede olmaktadırlar.

Hastalarımızın gündemi takip etme alışkanlıklarını kesintiye uğratmamak için, TV yayını ve her kata odaya gazete servisi yapılmaktadır.

Özel Genesis Hastanesi’nin tüm sağlık personeli ve diğer çalışanları hastalar arasında hiç bir ayırım gözetmeden hizmet sunmayı ilke edinmişlerdir. Hastalar arasında hiçbir şekilde din, dil, ırk, milliyet ve cinsiyet ayrımı yapılmaz. Hiçbir acil hasta geri çevrilmez. Tüm hastalar ve hasta yakınları tedavinin her aşamasında bilgilendirilir. Deontoloji kuralları geçerlidir.

Her hasta bizim için özeldir ve hastanın memnun ayrılmasını sağlamak görevimizdir. “Hasta memnuniyeti” asla vazgeçemeyeceğimiz hizmet prensibimizdir.

Resepsiyonda Hasta Yatış Kabulde görevli arkadaşlarımız, yatarak tedavi görecek hastalarımızın, yatış işlemlerini yaptıktan sonra kendilerine refakat ederek, servislerine çıkarırlar ve odalarına yerleşmelerine yardımcı olurlar. Yatış için başvurunuzu muhasebe ile görüştükten sonra resepsiyon Hasta Yatış Kabul bölümündeki görevli arkadaşlarımıza yapabilirsiniz. Konu ile ilgili görevli arkadaşlarımız elinizdeki yatış kağıdı ya da rezervasyonunuz doğrultusunda yatış işlemlerinizi başlatacak ve hastane formlarını doldurarak (muvafakat belgesi, hasta bilgi formu) imzalamanızı isteyecektir. Daha sonra, varsa sigortanız ile ilgili evraklar düzenlenecektir.

Tüm işlemler sırasında kimlik belgesi bulundurmaya ve bilgilerinizin doğru olmasına lütfen dikkat ediniz. İşlemleriniz bittikten sonra hasta danışmanımız sizi odanıza çıkaracaktır. Hasta yatışınız yatış işlemleriniz gerçekleştikten sonra, herhangi bir nedenle odanızdan veya kattan ayrılmanız gerektiğinde servis hemşiresine bilgi vermeniz gerekmektedir.

Acil bir durum söz konusu olduğunda direkt servis hemşiresi devreye girecektir. Acil durumlarda servis hemşiresine her odada bulunan çağrı zilinden ulaşabilirsiniz.

Hasta hizmetleri hakkındaki düşünce ve önerilerinizi size verilen anket formlarını doldurarak belirtebilirsiniz. Anket sonuçları sizlere daha iyi hizmet verilmesini sağlayacaktır. Doldurduğunuz anket formunu elden verebilir ya da resepsiyondaki giriş kattaki / lobideki anket kutusuna atabilirsiniz. Önerileriniz ile ilgili gelişmeler söz konusu olduğunda telefonla sizi arayacak ve bilgi vereceğiz.

Hastanemizde kaldığınız sürece bebeğinizin bakım ve takip işlemleri özel eğitimli Bebek Odası hemşireleri tarafından yerine getirilir. Bebeğinizin ilk muayenesi, doğduğu an, Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları Uzmanı tarafından yapılır. İlk muayene sonrası gerçekleştirilen diğer muayeneler, sabah ve akşam saatlerinde olmak üzere günde iki kez tekrarlanır. Muayene saatleri içinde bebeğinizi, Bebek Odasında bulunması gerektiği için, yanınıza istememeniz gerekir. Ayrıca bebeğinizi enfeksiyon riskinden korumak için Bebek Odasına girilmemelidir.

Beslenme saatlerinde, bebeğinizin beslenmesi ile ilgili herhangi bir sorunla karşı karşıya kaldığınızda Bebek Odası hemşireleri odanızda özel eğitim vereceklerdir. Bebeğinizin kıyafet ihtiyacı Bebek Odasının kendi kıyafetleri ile temin edilir. Taburcu olma aşamasında ise kıyafetleri sizden istenecektir. Bebeğiniz ile ilgili herhangi bir konuda 24 saat Bebek Odasını telefonla arayarak yardım alabilirsiniz.

Hastane hizmetleri ile ilgili her türlü bilgi ve yönlendirme için resepsiyon Danışma bölümündeki görevlilerimiz size yardımcı olacaktır. Resepsiyon Danışma görevlilerine dahili telefonlarını arayarak ulaşabilirsiniz.

Dışarıya yapacağınız telefon görüşmeleri için santralden hat alabilirsiniz. Bunun için ‘0’ı tuşlayınız. Santralden hat isteyiniz ve sinyal sesini bekleyiniz. Sinyal sesini duyduktan sonra, görüşmek istediğiniz numarayı direkt çeviriniz.

Teknik sorunlara neden olabileceği için odanızda su ısıtıcısı vb. gibi elektrikli ev aletlerinin kullanılmaması önemle rica olunur.

Adınıza dışarıdan gelen faks, mesaj, e-mail ya da posta için halkla ilişkiler size yardımcı olacaktır. Dikkatinize gelen faks, mesaj, e-mail ya da postalar görevlimiz tarafından size iletilecektir.

Halkla ilişkiler görevlisi sizi her gün ziyaret edecektir. Bu ziyaretler sırasında öneri ve şikayetleriniz değerlendirilecek, isteklerinizin en kısa sürede karşılanmasına yardımcı olunacaktır. İhtiyaç duyduğunuz her an Halkla İlişkiler görevlisine ulaşabilirsiniz.

Yatış işleminizden sonra ilgili servise çıkarıldığınızda, sizi servis sorumlu hemşiresi karşılar. Oda hakkında bilmeniz gereken tüm bilgiler aktarılır. Hemşirelik hizmetleriyle ilgili danışmanız gereken herhangi bir konuda bulunduğunuz servisin sorumlu hemşiresiyle iletişim kurabilirsiniz.

Ayrıca oda içindeki hemşire çağrı sistemi hemşirelerinizin en kısa sürede size ulaşmasını sağlayacaktır. Lütfen hemşirenize danışmadan hastanıza müdahale etmeyiniz. Sabah ve akşam nöbet değişimlerinde nöbetçi hemşireniz odanızı bizzat ziyaret ederek nöbeti teslim alır. Hemşirelik hizmetlerinde gördüğünüz aksaklıkları ve beğendiğiniz hemşirelik davranışlarını daha sonra gerçekleşecek Başhemşire vizitinde sözlü ya da yazılı olarak bildirebilirsiniz. Başhemşire viziti sizin için yapılması gereken tüm işlemlerin yerinde kontrolünü sağlar.

Yatış işleminizden sonra ilgili servise çıkarıldığınızda, sizi servis sorumlu hemşiresi karşılar. Oda hakkında bilmeniz gereken tüm bilgiler aktarılır. Hemşirelik hizmetleriyle ilgili danışmanız gereken herhangi bir konuda bulunduğunuz servisin sorumlu hemşiresiyle iletişim kurabilirsiniz.

Ayrıca oda içindeki hemşire çağrı sistemi hemşirelerinizin en kısa sürede size ulaşmasını sağlayacaktır. Lütfen hemşirenize danışmadan hastanıza müdahale etmeyiniz. Sabah ve akşam nöbet değişimlerinde nöbetçi hemşireniz odanızı bizzat ziyaret ederek nöbeti teslim alır. Hemşirelik hizmetlerinde gördüğünüz aksaklıkları ve beğendiğiniz hemşirelik davranışlarını daha sonra gerçekleşecek Başhemşire vizitinde sözlü ya da yazılı olarak bildirebilirsiniz. Başhemşire viziti sizin için yapılması gereken tüm işlemlerin yerinde kontrolünü sağlar.

Check-Up BAŞVURU

BAŞVURU FORMUNUZ TARAFIMIZA ULAŞTIĞINDA ÖZEL SİGORTA BİRİMİMİZ TARAFINDAN GERİ DÖNÜŞ SAĞLANILACAKTIR