ŞİKAYET POLİTİKASI

  • Hasta Hakları Bölümü, sizlerden gelen öneri ve görüşleriniz ile hastanemizin gelişimine katkı sağlar. Şikayetleriniz ve olumsuz görüşlerinizle de sadece Hasta Hakları Bölümümüz değil ilgili tüm üst düzey yöneticilerimiz çözüm amaçlı ilgilenir.
  • Şikâyet, istek ve önerilerinizi hasta hakları birimimize yüz yüze görüşme, telefon, e-mail, web sitesi, anket/mektup aracılığıyla iletebilirsiniz.
  • Ayrıca hizmetlerimizle ilgili görüş ve şikayetlerinizi hasta odalarında ve bankolarda bulunan memnuniyet anket formunu doldurarak iletebilirsiniz.
  • Şikayet/ önerileriniz kayıt altına alınır, ilgili departman yöneticileri ile değerlendirilir ve sizlerin talepleri doğrultusunda hizmet kalitemizi artırmak amacıyla iyileştirmeler yapılır.
  • Şikayetlerin sonucu, belirtilen süre içinde Hasta Hakları Birimi tarafından sizlere geri bildirimi yapılır.
  • Hastanemiz, yasa, yönetmelik ve yönergeler nedeniyle çözülemeyecek şikayetleri, çözümü araştırılmak üzere bir üst makama iletilir.
  • Görüşlerinizi internet aracılığıyla bildirmek için web sayfamızda yer alan “Öneri & Şikayetler” hasta ve yakınları bölümünden iletebilirsiniz. Hizmet kalitemizi artırmaya yönelik iletmiş olduğunuz görüşleriniz için teşekkür ederiz.

 

Check-Up BAŞVURU

BAŞVURU FORMUNUZ TARAFIMIZA ULAŞTIĞINDA ÖZEL SİGORTA BİRİMİMİZ TARAFINDAN GERİ DÖNÜŞ SAĞLANILACAKTIR